niedziela, 2 września 2012

Album- cz.2

Wam też tak szybko minęły te wakacje? Mi na myśl o rozpoczynającym się roku szkolnym robi się niedobrze. 
Matura...
później jak dobrze pójdzie studia...
nowe miasto...
otoczenie...
znajomi... 
Tyle nowości w ciągu jednego roku! 
Czasami mam poczucie, że to wszystko mnie przerośnie i kompletnie się pogubię, ale na szczęście to tylko takie chwilowe czarne myśli w porywach strachu.

A propo nowości... dzisiaj pokażę wam kolejną część moich wypocin.
W sumie miałam to zrobić kilka dni temu, ale byłam tak zabiegana, że nie miałam nawet na to głowy ani czasu, a przede mną następny album do zrobienia.
Niestety w mojej wyobraźni pustki i weny brak. 
Może podsunęlibyście jakieś inspiracje albo ciekawe pomysły?

OK, wystarczy już tych narzekań. Teraz uzbrójcie się w cierpliwość i zerknijcie na zdjątka :)













 ... odwłok




 ... trochę szczegółów











... i znowu chlapanko :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz