niedziela, 26 sierpnia 2012

Tup tup tup...

Dawno mnie tu nie było! Szkoła, wakacje (niestety już dobiegające końca)...
Leń mnie wziął, ale za to wena przyszła...i to jaka! Koniecznie zajrzyjcie na bloga jaszmurki <klik> Dla mnie to była mega dawka pomysłów!

Na szczęście miałam okazję swój entuzjazm przelać na papier i tak oto powstał album urodzinowy. Nie wiem ile czasu nad nim spędziłam, bo pochłonęło mnie to całkowicie, ale efekt jest wg mnie bombowy.

Dzisiaj pokażę wam tylko część mojej pracy, bo zostało mi jeszcze do dopieszczenia parę kart i album jest jeszcze niescalony, ale don't worry.... już niedługo kolejna porcja zdjęć :)

No to teraz lukajcie:



 




 

Próbowałam trochę chlapania, ale chyba jeszcze nie ogarnęłam tej sztuki. Teraz moim marzeniem są farby ecoline! <3 Z nich są dopiero kleksy...
 


 


 

 

 


 











 Na dzisiaj tyle, ale czatujcie bo już niedługo kolejne nowości!

Buziole! :)

Asik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz